Super reduceri de Black Friday, cantitati limitate.

Termeni si conditii

Introducere

 

Prin folosirea magazinului online www.garden.ro, inclusiv vizitarea si cumpararea produselor presupune acceptarea in totalitate si de fiecare data când accesati site-ul nostru, a termenilor si conditiilor sub care sunt furnizate aceste servicii si produse. Va incurajam sa cititi cu atentie sectiunea de Termeni si Conditii pentru a fi informati cu privire la conditiile in care puteti finaliza o comanda. Prin plasarea comenzii, se confirma faptul ca clientul este de acord cu termenii si conditiile declarate. Vânzatorul isi rezerva dreptul de a modifica in orice moment termenii si conditiile acestui website, fara a fi necesara o notificare prealabila a clientului. Clientul are acces permanent la termenii si conditiile utilizarii serviciilor si este responsabil sa le consulte de fiecare data când acceseaza site-ul nostru.

 

Termenii si conditiile din cadrul acestui magazin online sunt in conformitate cu prevederile OUG 34/2014 privind drepturile consumatorilor in cadrul contractelor incheiate cu profesionistii, OG 21/1992 privind protectia consumatorilor, OUG 140/2021 privind anumite aspecte referitoare la contractele de vânzare de bunuri (garantii), O.G. 99/2000 privind comercializarea produselor si serviciilor de piata, Legea 363/2007 privind combaterea practicilor comerciale incorecte. Aceste acte normative se aplica consumatorilor.

 

Conform OUG 34/2014, un contract de vânzare la distanta reprezinta orice contract incheiat intre profesionist si consumator fara prezenta fizica simultana a profesionistului si a consumatorului, cu utilizarea exclusiva a unuia sau a mai multor mijloace de comunicare la distanta, pâna la si inclusiv in momentul in care este incheiat contractul (confirmarea acceptarii comenzii de catre profesionist), in temeiul caruia profesionistul transfera sau se angajeaza sa transfere proprietatea asupra unor produse catre consumator.

 

Mesajul transmis prin e-mail prin care vi se comunica faptul ca s-a receptionat comanda sau cu privire la statusul comenzii dvs nu reprezinta obligatie contractuala din partea noastra ci sunt comunicari efectuate prin mijloace electronice. Orice comanda receptionata va parcurge un proces prealabil de verificare a stocului, caracteristicilor produselor, preturilor, etc iar angajamentul vânzatorului de a transfera proprietatea produselor si implicit obligatia contractuala incepe cu momentul confirmarii acceptarii comenzii.

 

Comanda plasata de Client, este valabila doar dupa ce este confirmata in scris sau telefonic de catre account managerul Garden.ro care verifica stocul, disponibilitatea produselor, integritatea produselor si corespondenta intre descrierea si poza prezenta pe site si produsul fizic. Pentru orice inadvertenta pentru oricare din cele mentionate fara a ne limita doar la acestea account managerul Garden.ro poate decide sa nu confirme si sa nu livreze comanda.

 

Livrarea produselor prin reprezentantii autorizati ai SC RIVIERA BIKE SRL (magazine fizice) cu punere in functiune si instalare a produsului nu face obiectul regulilor aplicabile vanzarii online sau vanzarii la distanta si nu beneficiaza de retur. (acestea au posibilitatea de a fi verificate si de a li se testa functionalitatea la receptie).

 

Site-ul https://www.Garden.ro/ este detinut si administrat de SC RIVIERA BIKE SRL - denumit in continuare Garden.ro, avand urmatoarele date de identificare: CUI RO18613466, R.C.: J23/1221/2014. Adresa sediului social: Oras Popesti-Leordeni, Str. Lt Maj Av Tanase Banciu 12 Ilfov, E-mail: contact@Garden.ro. (obiectele de activitate si legalitatea functionarii sunt mentionate in sectiunea home page a site-ului)

Vanzator - Garden.ro

Cumparator este acea persoana fizica sau orice alta entitate juridica care efectueaza o Comanda cu/fara a crea un cont de utilizator

Consumator este acel cumparator persoana fizica ce vizualizeaza paginile acestui magazin online si care lanseaza o Comanda/achizitioneaza unul sau mai multe produse si care beneficiaza de drepturile sale in baza legislatiei protectiei consumatorului

Cont este sectiunea din Site ce este compusa dintr-o adresa de e-mail si o parola care permite Clientului/Cumparatorului transmiterea Comenzii si care contine informatii despre Client/Cumparator si istoricul Cumparatorului in Site (Comenzi, Facturi fiscale, garantii Bunuri, etc.).

Site este domeniul Garden.ro si subdomeniile acestuia.

Comanda este un document electronic sau in format hard copy ce intervine ca forma de comunicare intre Vanzator si Cumparator/Client prin care Cumparatorul/Clientul transmite catre Vanzator, prin intermediul Site-ului sau prin intermediul email-ului, fax-ului, telefonului intentia sa de a achizitiona Produse, Bunuri si Servicii de pe Site.

Momentul incheierii contractului la distanta - momentul confirmarii, pe un suport durabil (ex: email), de catre vânzator a acceptarii comenzii, in speta, confirmarea disponibilitatii stocului si angajamentul de a transfera proprietatea asupra produselor catre cumparator si implicit emiterea facturii fiscale. 

Comunicari Comerciale – orice tip de mesaj trimis (cum ar fi: e-mail/SMS/telefonic/mobil) continând informatii generale si tematice, informatii cu privire la produse similare sau complementare cu cele pe care le-ati achizitionat, informatii cu privire la oferte sau promotii, informatii referitoare la Bunuri si Servicii adaugate in sectiunea “Cont/Cosul meu” sau sectiunea “Cont/Favorite” precum si alte comunicari comerciale cum ar fi cercetari de piata si sondaje de opinie.

Tranzactie – incasarea sau rambursarea unei sume rezultata din vânzarea unui Bun de catre vânzator, consumatorului, prin utilizarea serviciilor procesatorului de pliti agreat de catre Vânzator, indiferent de modalitatea de livrare.

Recenzie – Opinie personala sub forma de text si rating definit printr-un numar de stele de la 0 la 5 acordata de catre un cumparator care a achizitionat si utilizat un produs prezentat in website si reprezinta o evaluare redactata pe baza experientei personale si capacitatii acestuia de a realiza comentarii calitativ

  1. Copyright

Continutul site-ului garden.ro - imagini, texte, elemente de grafica web, scripturi, software - este integral proprietatea garden.ro si a furnizorilor sai si este aparat de Legea pentru protectia drepturilor de autor si de legile privind proprietatea intelectuala si industriala. Folosirea fara acordul garden.ro a oricaror elemente enumerate mai sus se pedepseste conform legislatiei in vigoare. 

Garden.ro si logo-ul garden.ro sunt marci inregistrate ale garden.ro.

Garden.ro poate oferi Clientului, printr-un acord scris, dreptul pe o perioada determinata de a utiliza sub o forma descrisa, un anumit continut al site-ului. Acest acord se aplica strict pentru continutul/continuturile definite, pe o perioada stabilita in acord si doar pentru persoana/persoanele carora li s-a permis accesul acestor continuturi, fara a putea accesa alte continuturi ale site-ului garden.ro. Utilizarea continutului in alte scopuri decat cele mentionate in documentul de acces, este strict interzisa si se pedepseste conform legii.

  1. Politica de confidentialitate si Prelucrarea Datelor cu Caracter Personal

Datele personale ale clientilor vor fi folosite de garden.ro si furnizorii sai exclusiv in scopul declarat al acestui site, respectiv: comert on-line (facturare si livrare), furnizare de bunuri si servicii, blog, chestionare privind calitatea serviciilor si produselor oferite. Garden.ro este inscrisa in Registrul de evidenta a prelucrarilor datelor cu caracter personal (A.N.S.P.D.C.P.) sub nr. 6525/27.03.2020. Pentru detalii va rugam sa cititi Sectiunea privind „Politica de confidentialitate„

  1. Limitele accesului la site

Garantam utilizatorului acces limitat, in interes personal, pe garden.ro, in scopurile declarate: magazine online, comunitate si blog . 

Nici utilizatorii inregistrati si nici alte persoane, care nu se afla in relatii contractuale cu noi, nu au dreptul de a descarca sau de a modifica partial sau integral site-ul garden.ro, de a-l reproduce partial sau integral, de a-l copia sau de a-l exploata in orice alta maniera, in scopuri comerciale sau contrare intereselor garden.ro.

Vizitatorii pot accesa Site-ul fara a-si lasa datele personale.

Pentru o buna functionare, Site-ul poate seta cookies. Navigarea pe site implica acceptul Dvs. pentru folosirea de cookie-uri (mici fisiere stocate in computerul Dvs. pentru memorarea preferintelor Clientilor).

Website-ul garden.ro poate folosi atat cookie-uri temporare (de sesiune) cat si cookie-uri persistente (care raman si dupa ce inchideti browser-ul pentru vizitele ulterioare pe Site. Acestea pot fi indepartate urmand instructiunile corespunzatoare browser-ului Dvs.) Aceste fisiere nu colecteaza datele Dvs. Ele sunt folosite pentru controlul calitatii, validarea sau pastrarea preferintelor si a altor configurari legate de sesiunea Dvs. de navigare.

Pentru crearea unui cont pe site-ul garden.ro, Clientul este obligat sa foloseasca o adresa de e-mail valida. Proprietarul poate refuza cererea de inregistrare in situatiile in care se constata ca a furnizat informatii neconforme cu realitatea sau foloseste serviciile intr-un mod neconform cu uzantele normale.

Crearea de conturi multiple folosind astfel de adrese generate automat si care expira dupa o perioada predefinita, pentru a putea beneficia de promotii sau oferte, este interzisa si va fi considerata o tentativa de frauda. Proprietarul site-ului garden.ro isi rezerva dreptul de a suspenda conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiilor sau ofertelor in curs. 

Pentru promotii bazate pe crearea unui nou cont de utilizator sau abonarea la newsletter este interzisa crearea de catre un utilizator de conturi multiple false, pentru a beneficia de mai multe cupoane de reducere sau de o reducere cumulata mai mare decat cea comunicata. garden.ro isi rezerva dreptul de a anula conturile astfel create si de a retrage beneficiile aferente promotiei, pentru aceste tentative de frauda.

Atunci cand un Client isi creeaza un cont pe garden.ro accepta primirea de newslettere si alerte din partea garden.ro. Datele colectate cu privire la newslettere si alerte sunt confidentiale. garden.ro va putea selecta Clientii carora le va trimite newslettere si alerte. 

  1. Limitele responsabilitatii

Utilizarea pe garden.ro a oricarui nume de marca inregistrata nu constituie reclama pentru compania respectiva. garden.ro nu isi asuma responsabilitatea si nu poate fi invinuita pentru pagubele aparute prin folosirea informatiilor sau a produselor achizitionate prin intermediul magazinului nostru online.

Garden.ro actualizeaza permanent securitatea Site-ului si a mijloacelor sale de comunicare pentru garden.ro, insa nu garanteaza ca acestea nu pot avea virusi. Informatiile incluse pe garden.ro iti sunt puse la dispozitie cu buna credinta, din surse pe care noi le consideram de incredere. In cazul in care vreunul dintre articolele publicate sau orice alta informatie intra sub incidenta Legii dreptului de autor, te rugam sa ne aduci la cunostinta la adresa contact@Garden.ro, pentru a putea lua masurile legale necesare. 

Garden.ro intreprinde toate masurile privind asigurarea securitatii cibernetice a magazinului online insa nu garanteaza in totalitate faptul ca site-ul, serverele pe care este gazduit sau e-mailurile trimise de subscrisa sunt in mod constant si continuu fara virusi sau fara alte componente informatice cu caracter potential daunator, ca nu contine erori, omisiuni, defectiuni, intârzieri sau intreruperi in operare sau transmitere, sau orice alti factori similari cu efect perturbator, cauzate de posibile atacuri cibernetice. Clientul foloseste magazinul onlin pe raspunderea proprie, având obligatia detinerii unor solutii personale si adecvate de securite cibernetica instalate pe mijloacele electronice pe care le utilizeaza pentru accesarea platformei online.

Nu este permisa introducerea niciunui program malware, virus sau alt program software daunator care dauneaza sau interfereaza cu functionarea site-ului, incluzând, dar fara a se limita la cancelbots, denial of services, worms, cai troieni, virusi sau orice alt software sau hardware cu acest scop, etc

Daca in conditiile in care produsul primit este diferit ca si imagine fata de imaginea afisata in site-ul Garden.ro si clientul decide din proprie initiativa sa foloseasca produsul, acesta nu va mai beneficia de dreptul de retur pentru ca produsul nu corespunde cu ce a fost comandat ci se vor aplica regulile standard de retragere

Vânzatorul permite mentionarea recenziilor in magazinul online si ofera acces la recenziile consumatorilor privind produsele, garantând ca acestea provin doar de la consumatori care au achizitionat si utilizat produse. Consumatorii care cumpara produse primesc un link in contul de email/client prin care pot oferi un comentariu/rating la produsul achizitionat.

Cu toate acestea nu garantam ca informatiile sunt exacte, complete sau obiective, de aceea nimeni nu trebuie sa se bazeze integral pe ele pentru nici un scop, dar mai ales pentru decizia de a cumpara. Parerile exprimate in cuprinsul materialelor care apar in sectiunile recenzii sau review-uri, sunt asumate in intregime de autorii respectivelor materiale si nu implica responsabilitea solidara a garden.ro.

Informatiile pot fi reproduse exclusiv pentru uz personal. Pentru informatiile sau datele considerate de interes general, care ar putea aparea in presa, garden.ro trebuie sa isi exprime acordul prealabil, scris pentru publicare.

Intreprindem toate diligentele profesionale pentru a asigura acuratetea informatiilor de pe acest magazin online (inclusiv preturi). Toate informatiile prezente in acest site sunt oferite cu buna credinta. Imaginile publicate sunt conforme cu realitatea, insa uneori nuantele culorilor produselor pot sa difere usor, datorita procesului de executie a fotografiilor sau a setarilor monitorului dvs sau pot aparea mici diferente de design/grafica ale produselor. De asemenea exista posibilitatea, putin probabila, de a aparea erori de natura tehnica sau de continut, legate de specificatii tehnice sau chiar de preturi, stocuri sau disponibilitatea produselor, care pot aparea de exemplu la comenzile efectuate intre orele de lucru sau datorita lipsei conexiunii internet cauzata de furnizorii de servicii de comunicatii electronice, etc situatiile descrise anterior nefiind exhaustive, etc. Daca, in ciuda tuturor demersurilor realizate de societatea noastra, pe interfata magazinului online s-a afisat un pret derizoriu sau net inferior pretului real practicat la un produs sau o categorie de produse, dintr-o posibila eroare de sistem, fara intentia de a induce in eroare potentialii consumatori, va vom comunica (in cazul in care efectuati o comanda) pretul real si corect, in cunostinta caruia dvs aveti dreptul de a nu accepta oferta modificata. Societatea noastra nu este obligata sa confirme comanda la un pret derizoriu sau net inferior pretului real practicat la un produs, datorita interdictiei de a comercializa produse sub pretul de achizitie, decât in conditiile legii

  1. Descrierea produselor

SC RIVIERA BIKE SRL declara pe propria raspundere ca produsele pe care le vinde sunt produse originale conform informatiilor si instructiunilor primite de la furnizorii sai. Produsele originale sunt oferite intocmai dupa cum sunt prezentate si oferite de producatorul lor, in limita stocului disponibil.

Numai cu acordul consumatorului, SC RIVIERA BIKE SRL poate livra un produs sau serviciu similar de o calitate si pret echivalente cu cele solicitate initial, in cazul indisponibilitatii produsului sau serviciului comandat. In caz contrar, se va recurge la rambursarea de catre SC RIVIERA BIKE SRL a sumei platite de catre consumator in termen de maxim 14 zile.

Imaginile produselor si ale materialelor publicitare sunt prezentate pe site cu titlu de exemplu, fara ca sa creeze obligatii contractuale; cu toate precautiile luate de SC RIVIERA BIKE SRL, produsele livrate pot diferi usor de imagini in ceea ce priveste culoarea, accesoriile, aspectul general, particular, etc., caz in care orice cumparator poate renunta la achizitie. SC RIVIERA BIKE SRL declara faptul ca toti producatorii produselor originale vandute prin intermediul site-ului garden.ro si-au rezervat dreptul sa modifice specificatiile tehnice si comerciale ale produselor fara notificare prealabila.

Continutul site-ului (texte, descrieri ale produselor, caracteristici tehnice, imagini, simboluri) a fost alcatuit in colaborare cu reprezentantii marcilor respective in Romania. Descrierile produselor prezentate in magazinul nostru sunt identice cu cele puse la dispozitia noastra de catre reprezentantii fiecarei marci in parte. Acestea corespundeau realitatii in momentul introducerii lor in website conform informatiilor primite de la furnizorii si partenerii SC RIVIERA BIKE SRL. SC RIVIERA BIKE SRL .

SC RIVIERA BIKE SRL nu isi asuma responsabilitatea pentru buna functionare a surselor externe de continut catre care se fac trimiteri, nefiind in nici un fel implicat in gestionarea acestora, si isi rezerva dreptul de a bloca accesul prin intermediul acestui Site catre acele domenii Internet care pot avea continut ilegal sau daunator.

Valoarea maxima a obligatiilor companiei SC RIVIERA BIKE SRL fata de orice client in cazul nelivrarii sau a livrarii necorespunzatoare este valoarea sumelor incasate de RIVIERA BIKE SRL de la acest client.

SC RIVIERA BIKE SRL nu este raspunzatoare pentru niciun fel de pagube directe, indirecte, accidentale, speciale, referitoare la inclusiv, dar nelimitat: profitul nerealizat, imposibilitatea de utilizare sau alte pierderi intangibile sau incomensurabile (chiar daca SC RIVIERA BIKE SRL a fost informat anterior de posibilitatea aparitiei unor asemenea pierderi), rezultand din:

posibilitatea sau imposibilitatea accesarii website-ul de catre utilizatori, pe o perioada nedeterminata de timp;

utilizarea sau imposibilitatea utilizarii informatiilor Site-ului;

accesul neautorizat la, sau deteriorarea transmisiilor sau datelor utilizatorului;

declaratii sau actiuni ale oricarei terte parti asupra serviciilor Site-ului;

orice alta problema legata de serviciile Site-ului.

SC RIVIERA BIKE SRL isi rezerva dreptul de a modifica si actualiza in orice moment intreg continutul acestui Site fara o notificare prealabila. Adresa de e-mail la care se pot raporta eventualele incalcari ale dreptului de autor sesizate pe Site este contact@garden.ro

  1. Procesatorul de plati

Procesatorul de plati ales de garden.ro este Netopia Payments SRL, denumita in prezentul document MobilPay, cu sediul social in Bucuresti, Bdul. Pierre De Coubertin 3-5 B, inregistrata la Registrul Comertului sub nr. J40/9170/2003, RO 15565496.

Procesatorul de plati este autorizat sa presteze aceste servicii pe terioriul Romaniei conform informatiilor furnizate de acesta catre garden.ro

Nota: garden.ro nu poate fi facut responsabil pentru alte costuri suplimentare pe care le suporta Clientul, cum ar fi (dar fara a se limita la) comision de conversie valutara calculat si aplicat de banca emitenta a cardului Clientului, daca moneda de emiterea a acestui card nu este RON.

  1. Plata produselor

Plata produselor comandate conform acestor Termeni si Conditii se poate efectua exclusiv in avans, numerar sau cu cardul sau cel mai tarziu la livrarea produselor.

SC RIVIERA BIKE SRL isi rezerva dreptul ca, in cazul in care furnizorii produselor solicita acest lucru, sa solicite plata in avans a unei parti a valorii produselor.

SC RIVIERA BIKE SRL isi rezerva dreptul ca pentru unele produse care se aduc pe stoc la cererea expresa a clientului, sa solicite avans de minim 30% din valoarea produsului, avans care nu se mai returneaza in conditiile in care clientul/cumparatorul renunta la comanda.

Plata in avans se poate realiza prin dispozitie de transfer, card sau ordin de plata, in baza unei facturi proforma; dovada platii trebuie trimisa catre SC RIVIERA BIKE SRL la adresa de e-mail contact@garden.ro. Aceste comenzi vor incepe a fi procesate numai dupa incasarea avansului in contul SC RIVIERA BIKE SRL.

In cazul in care suma achitata in avans este mai mare decat valoarea produselor comandate, diferenta va fi restituita imediat clientului. 

Daca suma achitata in avans este mai mica decat valoarea produselor comandate, clientul va trebui sa achite diferenta in momentul livrarii.

Pentru aceasta ultima situatie, ca si pentru plata la livrare, produsele comandate trebuie achitate integral, in caz contrar nu se va efectua livrarea.

In situatia in care se plateste un avans iar produsele nu se mai ridica de catre Dvs. din motive ce nu tin de SC RIVIERA BIKE SRL, avansul nu va mai fi restituit.

Metodele de plata disponibile pe site-ul garden.ro sunt urmatoarele:

7.1 Plata cu numerar la livrare = Ramburs

Plata comenzii se face cu numerar, in momentul primirii produselor, direct la agentul firmei de curierat, care va emite si chitanta aferenta incasarii.

7.2 Ordin de plata

Plata prin OP (ordin de plata) se face in baza Facturii Proforma emisa de garden.ro in momentul efectuarii comenzii, fara nici un cost asociat transferului de bani, in afara celui perceput de banca platitorului.

Proforma poate fi gasita atat in e-mail-ul de confirmare a comenzii, cat si ulterior in contul Dvs. Deschis pe garden.ro.

Livrarea produselor se va face dupa confirmarea platii. Transmiterea unei copii a OP-ului pe e-mail la adresa: contact@garden.ro, urgenteaza livrarea produselor.

Datele necesare efectuarii platii sunt:

Beneficiar: SC RIVIERA BIKE SRL

Cod Fiscal: RO18613466

Adresa: Str. Lt Maj Av Tanae Banciu 12, Popesti-Leordeni, Jud. Ilfov

Cont IBAN: RO45 RZBR 0000 0600 1703 5887

Banca: Raiffeisen Bank, Popesti-Leordeni

7.3 Plata cu cardul

Plata cu cardul se poate efectua atat cu cardul personal cat si cu cel al firmei dumneavoastra, in conditii de siguranta deplina.Cardurile acceptate la plata sunt cele emise sub siglele VISA (Classic si Electron) si MASTERCARD (inclusiv Maestro, daca au cod CVV2/CVC2).

Nu este perceput niciun comision suplimentar pentru tranzactii.

Pentru asigurarea securitatii tranzactiilor, garden.ro foloseste MobilPay.

Plata cu cardul nu garanteaza livrarea comenzii. Comanda este valabila doar dupa ce este confirmata de account managerul garden.ro in sarcina caruia a fost distribuita. Daca din diverse motive comanda nu se poate livra, banii vor fi rambursati in contul Dvs. integral.

Pentru finalizarea corecta a tranzactiei, trebuie sa furnizati codul cardului (toate cifrele din cele patru grupe de pe fata cardului, fara spatii), data de expirare si ultimele trei cifre de pe spatele cardului inscriptionate pe banda cu semnatura Dvs. (in functie de card, pot lipsi).

Indiferent de valuta pe care o aveti in cont, tranzactiile se fac in lei, la cursul de schimb al bancii Dvs.

  1. Reclamatii privind produsele

Informatiile utilizate de garden.ro pentru descrierea produselor/serviciilor oferite si disonibile pe site-ul garden.ro (indiferent daca este vorba de imagini statice sau dinamice, prezentari multimedia etc), nu reprezinta o obligatie contractuala a garden.ro, aceste imagini fiind prezentate cu titlu informativ. 

In ilustrarea produselor/serviciilor de pe site-ul garden.ro va putea utiliza si alte produse, accesorii etc care ar putea sa nu fie incluse in costurile produselor respective. garden.ro isi rezerva dreptul de a introduce pe site-ul garden.ro bannere publicitare/link-uri spre alte site-uri in conditile legale. In acest caz, descrierea caracteristicilor produsului este prioritara imaginilor afisate pe site.

Produsele care prezinta defecte de livrare vor fi schimbate in masura stocului disponibil, sau se va returna contravaloarea achitata. SC RIVIERA BIKE SRL isi rezerva dreptul de a nu onora o anumita comanda in cazul in care respectivul produs nu mai face parte din oferta curenta a furnizorului, acesta a schimbat pretul sau a intervenit un motiv care ar influenta comanda, livrarea sau relatia cu furnizorii, in cazul in care comanda nu a fost confirmata.

In eventualitatea in care pretul produsului sau unele caracteristici ale produsului au suferit modificari ulterioare plasarii comenzii, iar livrarea nu s-a efectuat inca, compania noastra are obligatia de a informa Clientul despre modificarile aparute in cel mai scurt timp posibil, urmand ca acesta din urma sa confirme sau nu modificarea comenzii initiale.

In ipoteza in care Clientul nu confirma modificarile aduse la cunostiinta, acestuia i se vor returna sumele deja incasate (in cazul in care comanda initiala a fost deja platita) sau comanda va fi anulata din sistem. Orice reclamatie privind starea produselor livrate la Clienti va fi adusa la cunostinta firmei noastre in maximum 24 de ore de la primirea acestora, telefonic sau prin e-mail la contact@garden.ro, urmand ca societatea noastra sa o solutioneze.

Intreaga responsabilitate a viciilor descoperite si repararea lor cade in sarcina furnizorilo garden.ro prin unitatile specializate acreditate de acestia. In cazul in care produsele nu se pot livra sau integritatea le este afectata pe parcursul livrarii, Clientul poate cere returnarea sumelor incasate deja de garden.ro dar nu si despagubiri suplimentare. Valoarea maxima a obligatiilor companiei noastre fata de orice Client in cazul nelivrarii sau livrarii necorespunzatoare a unui colet/produs este valoarea sumei incasate de la Client pentru respectiva comanda. Livrarea produselor aflate in stoc la furnizor depinde exclusiv de disponibilitatea stocului la furnizor.

  1. Codurile promotionale. Campaniile promotionale

9.1 Codurile promotionale oferite de garden.ro prin orice promotii sunt valabile exclusiv pentru sectiunea mentionata in e-mailul in care primesti codul, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. De mentionat este faptul ca unele produse sunt incadrate in categoria 'Exceptii', produse asupra carora nu se pot aplica coduri promotionale, ci se achizitioneaza la pretul afisat pe site.

Codurile promotionale pot fi folosite exclusiv in momentul plasarii comenzii, acestea nu pot fi folosite pentru a reduce valoarea comenzii dupa ce aceasta a fost plasata. Intr-o comanda se poate folosi un singur cod promotional, pagina de comanda nu permite utilizarea mai multor coduri in aceeasi comanda.

Pentru eligibilitatea la o promotie nu este luata in calcul valoarea transportului, cu exceptia cazului in care este specificat altfel. Promotiile care au ca obiect gratuitatea sau reducerea costului transportului se aplica pentru fiecare livrare efectiva.

In cazul in care un cod promotional a fost aplicat intr-o comanda care nu a putut fi onorata sau a fost anulata din orice motiv, Clientul are dreptul de a cere reactivarea codului promotional respectiv exclusiv in scris, printr-un e-mail pe contact@garden.ro, care sa contina id-ul comenzii, starea acesteia, numele Clientului si codul promotional. Acestea se reactiveaza pe o perioada de maxim 30 de zile calendaristice. 

Pentru raportarea problemelor legate de drepturi de proprietate intelectuala poti folosi adresa contact@garden.ro

Atentie! Promotiile pe garden.ro nu se cumuleaza intre ele, se aplica reducerea cea mai mare. Acest lucru este valabil pentru orice forma de reducere (carduri de fidelitate, coduri promotionale, vouchere cadou, reduceri de pe site procentuale, etc) ca regula, cu exceptia situatiilor in care este mentionat altfel in promotie. Anumite campanii promotionale nu se cumuleaza cu alte reduceri, promotii sau actiuni de fidelizare. Acest lucru este specificat in regulamentul campaniei respective.

9.2. Campaniile promotionale

9.2.1. Intreruperea campaniei promotionale

In cazul unei campanii promotionale oraganizate de garden.ro, acesta, in calitate de organizator isi rezerva dreptul (din motive justificate si neimputabile) de a intrerupe Campania promotionala oricand pe parcursul desfasurarii acesteia, cu informarea prealabila a consumatorilor prin mijloace de comunicare corespunzatoare (afisare pe site, semnalizare in magazine, etc.).

Garden.ro isi rezerva dreptul de a modifica oricare din conditiile stabilite in regulamentul campaniei respective, in perioada desfasurarii campaniei, din motive intemeiate, dar nu inainte de a anunta viitorii clienti/cumparatori despre aceste modificari, clientii care deja sunt inscrisi sau au beneficiat de regulile anterioare ale campaniei, raman valabile

9.2.2. Garden.ro, in calitate de organizator al campaniilor promotionale, nu isi asuma raspunderea, incluzand, dar fara a se limita la urmatoarele: 

  1. Pierderile sau deteriorarile voucherului campaniei;
  1. Garden.ro isi rezerva dreptul de a verifica si monitoriza modul in care se desfasoara Campania iar in cazul in care se observa anumite tentative de frauda poate refuza utilizarea voucherului;
  1. Garden.ro nu poate fi obligat sa accepte voucherele falsificate sau deteriorate; 
  1. Garden.ro isi rezerva dreptul de a exclude definitiv orice participant la campanie care, prin comportamentul fraudulos, afecteaza bunul mers al campaniei; 
  1. Garden.ro isi rezerva dreptul de a anula voucherul primit in urma achizitiei ori de a scadea valoarea acestuia din valoarea de rambursat, in cazul returnarii conform legii, a unui produs participant in campania respectiva.
  1. Comenzi speciale

Produsele aduse la comanda sau la comanda externa, vor face obiectul unui contract de achizitie efectuat prin mijloace de comunicare online dar diferit de contractul la distanta si nu beneficiaza de retur. 

Pentru comenzi care depasesc 1000 lei, pentru produse care se aduc pe comanda, comanda speciala sau la comanda externa, se poate solicita plata unui avans de minim 30% din valoarea comenzii, plata care se va efectua prin transfer bancar. 

Comanda speciala este definita ca fiind lista de produse comandata de catre Client si care nu se afla in stocul uzual al SC RIVIERA BIKE SRL dar care pot fi livrate pe baza unei comenzi ferme si se poate solicita plata unui avans intre 30% si 100% din valoarea produsului, in termenii agreati de parti. SC RIVIERA BIKE SRL il va informa pe Client daca oricare dintre produsele comandate constituie Comanda Speciala. 

Avansul platit, chiar daca reprezinta 100% din valoarea produsului sau a produselor, nu se va returna daca clientul se razgandeste si nu mai doreste produsul. Intarzierea maxima de livrare, pentru care SC RIVIERA BIKE SRL se obliga sa returneze maxim 70% din valoarea produsului atunci cand acesta a fost platit integral, este de 6 luni de la comanda si plata avansului de catre client.

  1. Garantie

Garantia de conformitate pentru bunuri noi de folosinta indelungata se acorda persoanelor fizice (consumatori) pe o perioada de 2 ani de la momentul livrarii, respectiv de 1 an pentru un bun de ocazie/resigilat. Garantia este oferita de societatatea noastra in calitate de vânzator ( prin unitatile service autorizate) in concordanta cu prevederile OUG 140/2021 si OG 21/1992, (r2) acte normative destinate clientlior persoane fizice si pe teritoriul României. In cazul persoanelor juridice, garantia de conformitate oferita de vânzator este de 1 an si se acorda conform art 1707-1718 din Codul Civil. Constatarea neconformitatilor si asigurarea garantiei sunt in responsabilitatea noastra. Pentru acordarea garantiei este necesara prezentarea dovezii faptului ca ati achizitionat bunul de la societatea noastra/acest magazin online, motiv pentru care va recomandam sa pastrati aceste documente pe toata perioada de garantie 

Modalitati de asigurare a garantiei de conformitate

In caz de neconformitate, beneficiati de urmatoarele masuri corective (in aceasta ordine):

aducerea la conformitate prin reparare sau prin inlocuire (daca bunul nu poate fi reparat),

reducerea proportionala a pretului (daca neconformitatea este minora),

incetarea contractului si returnarea contravalorii (daca repararea sau inlocuirea nu pot fi efectuate).

Ca particularitate, in cazul aparitiei unei neconformitati (ce este constatata si confirmata de unitatea service/vânzator) in primele 30 zile de la achitionare, se va dispune direct inlocuirea produsului

Aducerea in conformitate prin reparare sau inlocuire se realizeaza intr-un termen maxim de 15 zile calendaristice din momentul in care bunul reclamat intra in posesia societatii noastre. Efectuam verificarea aspectelor reclamate si diagnosticarea bunului pentru a se constata daca acesta face sau nu obiectul acordarii garantiei. In cazul in care neconformitatea se confirma si este remediata prin reparatie, garantia se prelungeste cu timpul de nefunctionare a bunului. In cazul in care neconformitatea este remediata prin inlocuire, va fi acordat un nou termenul de garantie de 2 ani pentru bunul inlocuit.

Produsele comercializate pe acest site sunt concepute si destinate in mod exclusiv utilizarii pentru uz casnic/đomestic, nicidecum pentru operatiuni industriale sau profesionale.

Nu fac obiectul acordarii garantiei acele bunuri, componente si accesorii, vândute ca piese de schimb, care sunt considerate consumabile sau bunurile care nu sunt constituite din piese si subansambluri si asupra carora nu pot fi efectuate operatiuni de intretinere sau reparare, din gama accesorii, garnituri, cabluri, componente plastic si cauciuc, filtre, uleiuri, carburanti, lichide, becuri, etc.

Mai multe detalii privind drepturile si obligatiile dvs in ceea ce priveste garantia precum si conditiile prin care se pierde dreptul la garantie le regasiti in sectiunea GARANTIE SI SERVICE din acest magazin precum si in certificatul de garantie si in intructiunile din manualul de utilizare care va sunt oferite pe un suport durabil la achizitionarea produselor. Va recomandam sa respectati conditiile mentionate in acestea pentru acordarea garantiei.

  1. Pretul final si livrarea

Pretul final platit de Client este format din pretul produsului + cheltuielile de expeditie si/sau incasare aferente. Costul de transport generat in cadrul magazinului online este strict informativ, costul final de transport fiind comunicat in etapa precontractuala, dvs având dreptul sa o acceptati sau sa o refuzati. Pretul de transport si livrare este detaliat in sectiunea de Comanda, este dinamic in functie de numarul de produse comandate in cos care poate conduce la o greutate totala a coletului variabila motiv pentru care pretul de transport final este comunicat inainte de a se efectua comanda, in etapa precontractuala.

Preturile produselor prezentate in Site sunt exprimate in lei si includ TVA si taxa verde (daca este aplicabila produselor comandate). Pretul de achizitie al produselor prezentat pe factura va fi acelasi cu cel prezentat pe Site la momentul efectuarii comenzii.

In cazul in care pretul sau alte detalii referitoare la produs au fost afisate gresit, inclusiv din cauza faptului ca au fost introduse gresit in baza de date, ne alocam dreptul de a anula livrarea respectivului produs si de a anunta clientul in cel mai scurt timp despre eroarea produsa, daca livrarea nu s-a efectuat inca.

Lansarea/efectuarea unei comenzi presupune doar confirmarea de inregistrare a acesteia in cadrul platformei garden.ro, acceptarea acesteia, disponibilitatea reala a produselor si termenele de livrare conform informatiilor aparute pe pagina de comanda se vor confirma telefonic sau pe e-mail de catre reprezentantii garden.ro la confirmarea comenzii.

Un operator dedicat te va contacta telefonic sau iti va trimite un e-mail si va confirma livrarea comenzii. Comanda nu este considerata confirmata spre a fi livrata fara sa fie confirmata telefonic sau fara sa primiti mail cu data aproximativa de livrare (in situatia in care nu vreti sa fiti contactat telefonic).

Termenul de valabilitate al preturilor este cel mentionat pe site-ul garden.ro. In lipsa unei mentiuni de tip promotional sau de reduceri de preturi, preturile pot fi oricand modificate. De asemenea, preturile pot suferi modificari zilnice, in functie si de evolutia cursului valutar anuntat de Banca Nationala a Romaniei.

Promotiile/reducerile de preturi comunicate sunt valabile o anumita perioada de timp si/sau in limita stocurilor disponibile,

Toate tarifele aferente produselor si serviciilor comercializate prin intermediul site-ului garden.ro sunt exprimate in Lei si contin TVA.

Pentru Clientii din strainatate, pretul final al comenzii va fi comunicat prin e-mail sau telefonic, iar livrarea se va face dupa acceptarea explicita a acestui pret si plata in avans a acestuia integral. Compania noastra nu percepe nicio taxa suplimentara Clientului la cumpararea produsului.

Pentru produsele aflate in stoc, livrarea se va face conform optiunii Clientului, prin curierat. Te rugam sa iei in considerare ca exista un interval de 24-48 ore intre inregistrarea comenzii si preluarea acesteia de catre curier. Orice intarziere suplimentara va fi comunicata Clientului si se va agrea cu acesta un nou termen de livrare care nu va putea sa il depaseasca pe primul. 

Comenzile se pot livra in 2 sau mai multe colete datorita provenientei lor din depozite diferite, exclusiv prin curierat, clientul neavand optiunea de a alege 2 modalitati de transport diferite. Taxele de livrare se platesc separat si insumate nu depasesc valoarea totala a transportului si a taxelor comunicate in comanda. 

NU se percep taxe pentru kilometri suplimentari. Taxa de transport este aceeasi pentru orice localitate (oras, comuna, sat) din Romania, ea fiind calculata doar in functie de greutate si nu de destinatie.

Atentie! Din cauza timpului foarte scurt de procesare a comenzilor, ne este imposibil sa operam modificari asupra comenzilor deja plasate.

Garden.ro isi rezerva dreptul de a anula comenzile care se afiseaza pe Site ca urmare a unor erori tehnice, sau care, din cauza unor erori tehnice prezinta preturi evident eronate/derizorii pentru produse (preturi pe care le poate aprecia ca fiind eronate orice cumparator).

Atentie! Garden.ro, in cazul in care nu poate executa contractul din cauza indisponibilitatii produsului sau serviciului, va informa Clientul despre aceasta indisponibilitate, iar sumele pe care acesta le-a varsat ca plata vor fi rambursate de garden.ro in termen de maximum 7 zile calendaristice de la momentul informarii clientului.

In cazul in care se plaseaza o comanda care contine produse de la furnizori diferiti din punctul de vedere al livrarii, acestea vor fi considerate colete diferite si vor fi livrate separat. Acestea au termene diferite de livrare. Nu veti fi taxati suplimentar pentru aceasta situatie.

Termenul standard de livrare este in medie 1-2 zile lucratoare, incepând de la confirmarea comenzii de catre noi si preluarea de catre curier. Comenzile plasate in zilele de sâmbata, duminica sau in timpul sarbatorilor legale vor fi procesate si confirmate in prima zi lucratoare. Vânzarea si livrarea produselor din magazinul www.garden.ro se face exclusiv pe teritoriul României.

In cazul unor situatii exceptionale precum: stare de urgenta, conditii meteo nefavorabile, blocaje rutiere si accidente sau alte situatii speciale ( de tip black Friday, Craciun, Sarbatori Pascale, etc) care privesc strict programul de functionare al curierului/transportatorului, se pot produce decalaje ale intervalului de livrare, insa termenul de livrare maxim nu poate depasi 30 zile. In cazul in care vânzatorul nu isi indeplineste obligatiile asumate prin contract deoarece produsul specificat nu livreaza produsele in termen de maxim 30 zile acesta va informa imediat Cumparatorul si va rambursa suma platita de catre Consumator. Termenul de executie si livrare pentru produsele la comanda poate varia de la caz la caz si se va comunica clientului in momentul efectuarii comenzii sau inaintea confirmarii acesteia pe un suport durabil

Livrarea produselor catre dvs este in responsabilitatea noastra deoarece va transferam proprietatea produselor prin intermediul unei firme de curierat/sau cu ridicare personala iar riscul de pierdere sau de deteriorare a produselor va este transferat abia in momentul in care dvs sau o parte terta desemnata de dvs, alta decat transportatorul, intrati in posesia fizica a produselor. 

La intrarea in posesie a produsului, se recomanda in mod expres sa inspectati fara intârziere coletul, de preferat in fata curierului (deschidere la livrare, dupa caz), iar in cazul constatarii unei deteriorari la produse sau ambalaje, sunteti obligat sa solicitati intocmirea unui proces verbal de constatare a defectiunii/distrugerii. In caz de orice deteriorare sau defect, dvs nu sunteti obligat sa acceptati coletul. Te sfatuim sa nu accepti coletul la livrarea prin curier daca vezi orice urma a deteriorarii produsului din pachet: de exemplu, cutia este umeda, pachetul miroase pregnant a produs. Aceste caracteristici pot sugera faptul ca produsul din interior a fost deteriorat.

Nu accepta si nu plati pachetul daca observi ca s-a incercat deschiderea acestuia, exista benzi adezive diferite lipite una peste cealalta, pachetul a fost desfacut.

In situatia in care la predarea produsului de catre Curier, coletul sau produsul prezinta urme de deteriorare va recomandam sa nu primiti produsul si sa nu semnati pe AWB. Semnarea AWB-ului presupune ca produsul este intact fara sa fie deteriorat si va asumati responsabilitatea pentru integritatea coletului fata de curier.

TOATE PRODUSELE LIVRATE BENEFICIAZA DE OPTIUNEA 'VERIFICARE COLET'

optiunea este mentionata pe nota de transport (AWB)

destinatarul are obligatia de a solicita verificarea coletului impreuna cu agentul curier

agentul curier are obligatia de a asista la verificarea coletului

in cazul in care coletul are urme vizibile de lovire sau distrugere, acesta se refuza

orice reclamatie survenita posterior livrarii coletelor cu aceasta optiun, nu va fi luata in considerare.

  1. Politica de retur

Beneficiazati de o perioada de 14 zile de la momentul primirii produsului pentru stabilirea naturii, caracteristicilor si functionalitatii produsului, asa cum ati face-o daca ati achizitiona un produs dintr-un magazin fizic. Daca nu sunteti multumit de produs aveti dreptul de a va retrage dintr-un contract la distanta, fara a fi nevoit sa justificati decizia de retragere. Astfel, va puteti exercita dreptul de retragere printr-o declaratie clara in acest sens (ex: email la datele de contact ale magazinului online, prin intermediul contului de client, sau din sectiunea „cum returnez„) sau prin intermediul formularului de retragere, transmisa in maxim 14 zile de la data la care ati intrat in posesia produsului. In urma notificarii declaratiei de retragere, dvs veti contacta o firma de curierat pentru a transmite produsul returnat, sau dupa caz, noi vom face o cerere de ridicare/retur, astfel incât, in zilele urmatoare, un curier sa se deplaseze la adresa dumneavoastra pentru a preda produsul.

Va trebui sa returnati produsul ( impreuna cu toateaccesoriile, dupa caz) la adresa: Str. Locotenent Major Aviator Tanase Banciu Nr. 12, Popesti-Leordeni, Ilfov in decurs de cel mult 14 zile de la data la care ne-ati comunicat decizia de retragere din contract si vi se va percepe costul transportului returnarii produsului, Vânzatorul neangajându-se sa suporte acest cost. In cazul in care solicitati retragerea din Contract in cadrul termenului legal de retragere din contract, trebuie sa returnati si eventualele cadouri/accesorii care au insotit produsul respectiv. Costul returnarii produsului, in functie de dimensiunea si greutatea acestuia va va fi comunicat dupa ce ne veti trimite decizia de retragere si nu va depasi valoarea costului de livrare achitat pe produs. NU plasati comanda la curier pentru returnarea produselor. Curierul este trimis doar de catre societatea noastra la adresa mentionata de dumneavoastra (NU primim colete care sunt expediate de catre clienti prin comanda proprie catre curier).

Vom rambursa toate sumele pe care le-am primit drept plata din partea dvs ca si consumator (inclusiv dupa caz, costul transportului/livrarii produsului ), in maxim 14 zile de la data de la care ne-ati informat de decizia de retragere sau nu mai târziu intrarea in posesie a produsului returnat, in vederea verificarii acestuia. Returul banilor sau inlocuirea cu alt produs se face NUMAI dupa receptionarea si verificarea de catre garden.ro a produsului returnat de catre client, fara a depasi 14 zile de la data la care ne-ati informat cu privire la decizia de retragere.

Vom rambursa sumele folosind aceleasi modalitati de plata ca si cele folosite de dvs pentru tranzactia initiala, cu exceptia cazului in care ati fost de acord cu o alta modalitate de plata si cu conditia de a nu cadea in sarcina dvs plata de comisioane in urma rambursarii. In cazul in care dvs solicitati printr-o singura comanda mai multe produse care vor fi livrate separat, va puteti exercita dreptul de retragere in termen de 14 zile, care va fi calculat de la primirea ultimului produs livrat. 

Pentru a ne imbunatati calitatea produselor si serviciilor oferite clientilor nostri, va vom fi recunoscatori daca ne veti spune motivele pentru care returnati produsul. De asemenea, atunci când ne veti anunta despre intentia dumneavoastra de a returna produsul, aveti posibilitatea sa specificati modalitatea de compensare, alegând intre inlocuirea produsului cu unul asemanator sau alt produs disponibil in stoc sau primirea banilor inapoi.

Raspunderea consumatorului pentru FOLOSIREA necorespunzatoare a bunurilor 

Pe perioada celor 14 zile, dvs ca si consumator sunteti responsabil doar in ceea ce priveste diminuarea valorii bunurilor rezultata din manipularea acestora, diferit de ceea ce este necesar pentru determinarea naturii, caracteristicilor si functionarii bunurilor. 

Aveti posibilitatea de a deschide ambalajul pentru a avea acces la continutul acestuia daca bunuri similare sunt in mod obisnuit expuse neambalate in magazine. In acest sens deteriorarea ambalajului doar prin simpla sa deschidere nu reprezinta un motiv de diminuare valorii produsului. Prin urmare, in timpul perioadei de retragere, trebuie sa mânuiti deschiderea ambalajului bunurilor cu grija necesara fara a-l deteriora. Returnarea produselor fara ambalajul original sau cu degradarea anormala a ambalajului precum si cu foliile de protectie aplicate pe articol indepartate (acolo unde este cazul) poate fi considerata o degradare a bunurilor.

In timpul perioadei de retragere de 14 zile, ar trebui sa mânuiti si sa inspectati bunurile cu grija necesara. Pentru a stabili natura, caracteristicile si modul de functionare a bunurilor, ar trebui sa le mânuiti si sa le inspectati in acelasi mod in care vi s-ar permite sa o faceti intr-un magazin de exemplu, aveti posibilitatea sa verificati integralitatea produselor, etichetelor, sigiliilor ambalajelor insa nu aveti voie sa desfaceti ambalajele primare sau le utilizati in scopul pentru care a fost conceput/destinat produsul.

Produsele se returneaza intacte si fara urme de utilizare precum si in ambalajul original nedesfacut/nedistrus. 

Diminuarea valorii produselor/ bunurilor

In cazul in care bunurile au fost utilizate de dvs intr-o masura care depaseste limita necesara stabilirii naturii, caracteristicilor si modului de functionare a acestora, dreptul de retragere nu este exclus insa veti raspunde pentru eventuala diminuare a valorii bunurilor, care este evaluata de vânzator de la caz la caz pe baza unui document justificativ de diminuare a valorii si poate varia ca procent din valoarea achitata de dvs si in consecinta vi se va returna o suma de bani mai mica decât ati achitat dvs.

Diminuarea valorii bunurilor poate consta in costuri de curatare si reparare, de inlocuire sau adaugare de accesorii, etc pentru a aduce produsele la starea initiala. In cazul in care, dupa aceste operatiuni, astfel de bunuri nu mai pot fi vândute ca produse noi, acestea vor fi vândute ca bunuri de ocazie (second hand) la un pret semnificativ mai mic, caz in care diminuarea valorii va consta in pierderea de venit pentru societatea noastra ce va fi justificata in mod obiectiv si poate varia ca si procent, putând ajunge in functie de natura utilizarii si la un procent de peste 50%.

 Posibile situatii care pot conduce la diminuarea valorii produsului returnat (lista neehaustiva)

Uzarea si/sau deteriorarea produsului sau a unor componente ale acestuia ca urmare a testarii, manipularii sau utilizarii (defectuoase sau nu) sau indepartand etichetele acestuia ( nr serie produs, etc)

Returnarea produsului cu urme de utilizare, murdarie, ulei, carburanti, grasimi, etc sau cu urme ca a fost supus operatiunilor de curatare/spalare

Returnarea produselor cu prezenta apa/alte lichide/impuritatii, dovezi de utilizare/instalare, urme de substante corozive, socuri mecanice/termice, circuite electrice deteriorate

Returnarea produsului fara accesoriile cu care a fost vândut.

Degradarea vizibila a unui produs sau a unor componente ale acestuia, ca urmare a nerespectarii instructiunilor de intretinere/utilizare sau a mentiunilor din certificatul de garantie.

Returnarea produselor fara ambalajul original, fara accesorii sau cu degradarea anormala a ambalajului a produselor.

In aceste categorii de bunuri/produse care nu sunt exceptate de la retur dar care pot face obiectul unei diminuari a valorii produsului daca sunt utilizate mai mult decat este necesar pentru determinarea „naturii, caracteristicilor si functionarii„ sunt toate produsele de folosinta indelungata prezentate in acest magazin online.

Pentru detalii privind procedura de retragere va rugam sa cititi sectiunea dedicata privind politica de retur

  1. Solutionarea conflictelor

Orice conflict aparut intre garden.ro si Clienti va fi rezolvat pe cale amiabila. In cazul in care acest lucru nu este posibil, se vor aplica prevederile legale romanesti in domeniu, prima cale de solutionare fiind medierea, iar daca aceasta esueaza se apeleaza la instantele romanesti competente de la sediul garden.ro sau in anumite cazuri prevazute de lege, instanta de la domiciliul Clientului. sau prin intermediul platformei europene de solutionare online a reclamatiilor

https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=RO

Pentru orice problema aparuta in relatia cu SC RIVIERA BIKE SRL, va stam cu placere la dispozitie, la telefon +40374300166 si la adresa de e-mail contact@garden.ro.

  1. Furnizori

Garden.ro are contracte de distributie pentru produsele existente in Site numai cu distribuitori autorizati. Furnizorii nostri garanteaza in privinta detinerii tuturor drepturilor de distributie pe teritoriul Romaniei, a calitatii produselor, a autenticitatii marcilor. Garden.ro are acceptul legal al furnizorilor sai de a publica pe garden.ro pasaje din documentarile originale inscrise pe produse si regulamentele produselor pe care le vinde.

Garden.ro stabileste unilateral sau in colaborare cu anumiti furnizori ai sai regulamentele promotiilor si ale concursurilor pe care le organizeaza pe garden.ro, acestea fiind publicate exclusiv pe site.

  1. Comunicarea pe garden.ro

Persoanele inregistrate pe garden.ro pot face comentarii si orice alte comunicari, pot sa transmita sugestii, intrebari sau informatii, cu conditia ca limbajul acestora sa fie civilizat, iar continutul comunicarilor sa nu fie ilegal, obscen, amenintator, defaimator, sa nu tulbure in niciun fel viata privata a altor persoane, sa nu incalce drepturile de proprietate intelectuala, sa nu contina virusi, sa nu serveasca unor campanii de promovare care nu au legatura cu garden.ro, sa nu fie e-mail-uri in masa ori orice alta forma de spam.

Persoanele care vor utiliza o adresa falsa de e-mail ori vor transmite mesaje electronice sau orice alte comunicari in numele unei alte persoane fizice sau juridice ori in numele oricarei alte entitati vor fi raportate organelor abilitate. garden.ro nu isi asuma responsabilitatea si nici nu va putea fi obligata la nici un fel de despagubiri pentru orice fel de daune produse de astfel de comunicari.

In cazul trimiterii sau afisarii unor materiale/documente care implica texte, replici, recenzii etc, formulate de Clienti, se considera ca respectivul Client garanteaza originalitatea lor si acorda garden.ro si afiliatilor/asociatilor sai dreptul neexclusiv, nelimitat, gratuit, irevocabil si retransmisibil de a folosi, reproduce, modifica, adapta, publica, traduce, crea opere derivate, precum si dreptul de a distribui, de a prezenta aceste continuturi oriunde in lume, prin orice mijloace. Utilizatorul garanteaza ca are toate drepturile asupra continutului pe care il afiseaza sau il transmite pe site, prin orice modalitate, astfel incat, prin folosirea acestui continut, sa nu cauzeze prejudicii niciunei terte entitati fizice sau juridice.

  1. Forta majora

Niciuna dintre partile contractuale nu poate fi trasa la raspundere pentru neexecutarea (total/partial) sau executarea cu intarziere a obligatiilor sale, daca acestea au fost cauzate de forta majora. Partile isi vor aduce la cunostita de indata cazul de forta majora si vor lua toate masurile necesare in vederea limitarii consecintelor evenimentului. Daca in termen de 15 zile de la data proceducerii lui, evenimentul de forta majora nu inceteaza, partile au dreptul de a denunta unilateral contractul fara pretinderea de daune-interese.

Forta majora va fi probata conform legii.

  1. Frauda

Garden.ro nu solicita Clientilor sai prin niciun mijloc de comunicare (telefon/e-mail, etc.) informatii confidentiale, date despre conturi bancare, parole personale etc. In cazul in care Clientul le divulga unor terti, acesta poarta intreaga responsabilitate pentru actiunile sale. Astfel, in cazuri de divulgare de astfel de date, Clientul nu poate tine raspunzator pe garden.ro pentru niciun fel de prejudiciu.

Pentru evitarea unor situatii neplacute si pentru incercarea de minimalizare a riscurilor, Clientul va informa de indata garden.ro despre orice astfel de tentative de frauda folosind in acest sens datele de contact mail: contact@garden.ro, telefon: +4374300166.

Garden.ro nu promoveaza SPAM-ul.

Orice tentativa de frauda sau orice frauda (cum ar fi dar fara a se limita la: accesarea datelor Clientilor garden.ro, alterarea continutului site-ului garden.ro, incercarea de afectare a performantelor servereleor garden.ro, deturnarea continutului livrarilor catre terti, etc.) vor fi pedepsite conform legii penale.

  1. Colectarea si utilizarea datelor clientilor 

Colectarea datelor clientilor prin intermediul platformei garden.ro se face doar in scopul de a usura procesul de achizitie a produselor in site prin completarea automata a informatiilor de livrare si de contact dupa ce clientul se autentifica cu user si parola.

De asemenea informatiile privind istoricul de navigare (ce produse au fost vizitate) sau istoricul achizitiilor se colecteaza pentru a usura procesele de garantie, service, precum si oferte personalizate cu reduceri semnificative pentru clientii care sunt interesati de anume produse la un moment dat.

Informatiile colectate cu ajutorul uneltelor de tracking gen Google Analytics sau Facebook pixel se folosesc pentru oferirea de produse si reduceri pentru aceste produse relevante pentru client pentru a putea oferi clientilor interesati de aceste produse cele mai bune oferte si promotii in cel mai scurt timp posibil. 

In Google Analytics informatiile privind produsele vizitate si interactiunile clientilor cu site-ul garden.ro se pastraza maxim 14 luni dupa care acestea se sterg sau se reinitializeaza la o noua vizita a clientului respectiv pentru care sunt stocate datele.

  1. Dispozitii finale

Daca oricare dintre clauzele de mai sus va fi gasita nula sau nevalida, acest fapt nu va afecta valabilitatea celorlalte clauze. Odata cu cumpararea si lansarea comenzii, Clientul accepta neconditionat termenii si conditiile de utilizare, valoarea acestora fiind aceeasi cu a unui contract valabil incheiat.

  1. Jurisdictia

Contractul prezent se supune legilor valabile in Romania. In situatia in care intre clientii/cumparatorii si garden.ro apar litigii ele se vor solutiona pe cale amiabila. Daca acest lucru nu este posibil atunci aceste litigii se vor solutiona de instantele judecatoresti competente.